Om oss Vedtekter Lokalene

VALDRES KUNSTFORENING

Galleri Perrongen er en sentral møteplass i Valdres med sine ulike utstillinger.

Galleriet er et utstillingsvindu for lokale kunstnere og gir både profesjonelle kunstnere og gode
                                                                   amatører muligheten til å stille ut sine arbeider. Valdres Kunstforening gir unge kunstnere fra

regionen mulighet til å eksponere sine arbeider og vi bestreber oss også på å bringe nye
                                                                   impulser til Valdres ved å invitere kunstnere av nasjonal og internasjonal betydning.

Vi formidler både klassisk, tradisjonell, moderne og abstrakt kunst. Gjennom året har vi mellom 7 og 9 utstillinger,

hvorav en sommerutstilling og en juleutstilling.

Foreningen består av ca 100 medlemmer, et styre med 5 styremedlemmer og 4 varamedlemmer,
                                                                   samt en utstillingskomité bestående av 7 medlemmer og
utallige gallerivakter

Det glødende engasjementet for Valdres Kunstforening vises ved en stabil medlemsmasse og driftige

ildsjeler som gløder for saken og har lagt ned mye gratis arbeid i en årrekke.

Galleri Perrongen - et sted der folk møtes....